تقسیم بندی فضای اداری
عمده کاربردپارتیشن ها در فضاهای اداری تقسیم بندی آن به ابعاد مختلف و مورد نیاز برای کاربرد مناسب تر بدون به کار بردن مصالح ساختمانی می باشد که البته قابلیت جابجایی پارتیشن به هر سازمان و اداره این امکان می دهد تا هر زمانی که قصد تغییر چیدمان کارمندان خود را داشته باشد، به آسانی بتواند این تغییرات کاربردی را انجام دهد.
ایجاد سایت کاری
تقسیم بندی فضای اداری به ایستگاههای کاری با استفاده از پارتیشن کوتاه و میزهای اداری و فایلینگ مرتبط علاوه بر امکان نظارت بیشتر برای مدیریت بهینه ، فضای دلبازی را فراهم می کند که در آن استفاده از نور و حرارت به طور مشترک بوده ضمنا در این فضا ضمن حفظ حریم شخصی هر یک از کارکنان با یکدیگر و با ارباب رجوع به طور مستقیم و مدام در تعامل کاری قرار خواهند داشت.
برای سفارش و خرید پارتیشن باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد که در راهنمای خرید پارتیشن بطور کامل بیان گردیده است.