سازینه چوب

تولید کننده انواع دکوراسیون و پارتیشن اداری

سازینه چوب

تولید کننده انواع دکوراسیون و پارتیشن اداری

سازینه چوب

دکوراسیون سازینه چوب فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ در زمینه صنعت چوب آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب و متعهد و دستگاههای پیشرفته در صنعت چوب توانست سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد . دکوراسیون سازینه چوب با توجه با تجربه اندوخته شده در سالهای فعالیت خود توانایی تولید محصولاتی از قبیل انواع پارتیشنهای اداری شامل پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره،پارتیشن های آلومینیومی دوجداره و همچنین مبلمان اداری شامل میزهای مدیریتی ، کنفرانس ، کارشناسی ، میز گروهی و کانتر و فایلینگ را دارد.با بالاترین تنوع تولید پارتیشن اداری و مبلمان اداری و همچنین در زمینه تولید و اجرای انواع کابینت های آزمایشگاهی و دکوراسیون مراکز درمانی و مطب توانسته سهم عمده از این بازار را در اختیار خود قرار دهد. یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی سازینه چوب نگرش و هدف های مبتنی بر مدیریت زمان در تولید و تحویل محصولات می باشد.

  • ۰
  • ۰

هر فضای داخلی اعم از محیط کار، تفریح یا محل سکونت، قابلیت زیبا شدن و خاص بودن را دارد؛ تنها باید دانست که چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده شود تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید.

واحد فروش:02122381486
www.sazinehchoob.com


  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • سازینه چوب پارتیشن اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی